sobota, 29 grudnia 2018

Makeup Revolution Naked Chocolate- paletka cieni do powiek

Witajcie,
Zapraszam was dzisiaj na mój pierwszy wpis związany z makijażem. Jako, że w tym roku zrobiło się dość głośno o marce Makeup Revolution i ich paletkach cieni Chocolate postanowiłam przedstawić wam jedną z nich, która spodobała mi się najbardziej. Wybór był bardzo ciężki. Revolution oferuje ich naprawdę bardzo wiele i wszystkie mają piękne kolory tak, aby każda z nas mogła znaleźć coś wyjątkowego dla siebie. Ja po długich przemyśleniach skusiłam się na żółtą czekoladkę, czyli Naked Chocolate. Wybrałam ją ze względu na to, że posiada ona uniwersalne nudziakowe kolory, które zawsze są w modzie i wiem, że będą pasowały do każdej kreacji:)


Do kupienia znajdziecie również:
  • 24k Gold Chocolate
  • Mint Chocolate
  • Rose Gold Chocolate
  • Orange Chocolate
  • Violet Chocolate
  • Chocolate Peach & Glow
  • Chocolate Vice
  • Nudes Chocolate
To oczywiście tylko część z nich. 

Ja kupiłam swoją pół roku temu w sklepie kosmetycznym. Kosztowała wtedy 40 zł. Wiem, że teraz w internecie możecie kupić ją taniej już od 27zł. Dostępne są także w drogeriach typu Hebbe. Także na pewno znajdziecie je z łatwością :)

 Tak prezentują się kolorki w paletce którą wybrałam ja:)

A tak prezentują się na powiekach:


Cienie są mocno na pigmentowane, bardzo łatwo się rozprowadzają i nie sypią się przy tym.
Do paletki dołączony jest pędzelek, który widać na zdjęciu- jak dla mnie producent w tym przypadku powinna postarać się bardziej. Ja osobiście tego pędzelka nie używam, według mnie nie nadaje się on do wykonania makijażu gdy chcemy cienie ładnie ze sobą połączyć.

A wy macie już swoją ulubioną paletkę z Makeup Revolution? ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz